Tuesday 23 October 2012

Miss me?

 

Hey3! Assalamualaikum dan salam sejahtera! Lama tak dengar khabar anda semua wahai pembaca.

Aku disini Alhamdulillah sihat sejahtera dan bahagia hendaknya. Dah berapa bulan aku tak update blog sejak kerja kat tempat baru ni (tak da la baru sangat). Anyway banyak peristiwa aku nak ceritakan, tapi macam tak kesampaian. Raya dah lepas, kini raya Haji pulak kan tiba. Emak aku dah siap buat serunding. [Slurp3]

Btw, hari ini aku off from work dan begitu jugak esoknya, semuanya berkenaan dengan kekasih hati
Cik Pelangi yang sudah bergelar mahasiswi UiTM Jengka nun jauh dalam Pahang sana. Kesian beliau kena duk kat ulu. Malam ni beliau dah gerak balik dah, aku yang sudah pun bekerjaya dan sudah pun menambah dua lagi tayar pada kenderaan aku akan mula mengambil beliau nanti. Siap2 nak bergerak ke senarai destinasi yang beliau sendiri buat, Nak tahu kemana? Tunggu je update dari kami.

DSC_0255

Ready to pick her up.

Kereta di atas ni aku baru guna tak sampai dua bulan, dengan hasil duit simpanan aku dari kecik, aku bodek ayah aku untuk carikan satu. Secondhand pun jadi, lagipun kereta jenis ni memang tengah market. Minyak pun jmat. Kalau tak kerana tragedi sebelum Syawal tu hari. Memang aku tak merasa pakai kereta sekarang ni. Alhamdulillah, rezeki kan Smile 

Comments
1 Comments

1 berkata-kata:

Anonymous said...

lama x dgr cite haha
aku suka keta ni hehe mcm mini cooper skit~

Busuk Widget

Jom Chat..!!

Blog Ping