Saturday 24 April 2010

bencana dalam hidup ini, sejarah lalu berulang lagi...

aku dah tak tahu apa nk cakap lagi..so aku luahkan apa perasaan aku dalam blog...sebab aku dah mula benci pada Facebook...what a F**kBook!...

maaf lau aku mencarot, aku mmg dah tak dapat tahan,

dia yang aku sayang, yang aku cintai seumur hidup aku, mengucapkan kata peerpisahan yang mmg merupakan kata2 yang paling aku benci dari dulu lagi...

tapi apa yang aku buat, mengakibatkan kata2 tu terkeluar diucapkan jugak oleh orang yang aku harap tak akan ucap lagi...

mmg silap aku, aku cuba nak jujur...salah ke??

kalau aku tak jujur, da lama aku curang...da lama da...tapi sebab hati aku, jiwa aku, raga aku, terikat dengan kasih sayang, cinta pada dia...aku bukan seorang yang mudah berpaling tadah.. dengan akal, dengan ape yang aku ada pelajari selama ni...tu membuat aku mesti setia pada dia...

malah, prinsip hidup aku, aku tak kan sia-siakan apa yang dah aku buat dengan orang yang aku sayang...

yes...itu prinsip aku...

aku xboleh berpaling tadah...

tapi...kalau dia masih tak dapat lagi terima aku, aku redha...walau da lama kami bersama...

aku tetap sayang dia...aku mmg seronok bergaul dengan family dia...

itu yang membuatkan aku sayang, cinta pada dia...

Ya Allah,, bertapa besarnya dugaan yang Kau tujukan padaku...

ku mohon agar Kau bukakan pintu hatinya kembali pada ku Ya Allah.


pada dia yang aku sayang, pada dia yang aku kasihi, harap kau paham sayang...
harap kau bukakan lah pintu hati kau untuk ku kembali...

aku merayu...aku bersumpah tak ada siapa lagi dalam hidupku ni...

harap kau dapat dengar apa penjelasan aku sebelum kau membuat keputusan....
kau pernah kata kan, perlu matang dalam perhubungan, tapi kenapa kau yang menjauhkan diri bila aku mula membuka mulut untuk jelaskan apa yang berlaku?

kenapa?

harap kau dapat fikir...

sebelum aku berhenti berharap....
Comments
0 Comments

0 berkata-kata:

Busuk Widget

Jom Chat..!!

Blog Ping