Friday 10 December 2010

CHUCK >> the best



LOCATION : depan lappy, restoran Aliff, bndar baru uda, johor bahru, johor.
TIME: 9.27pm

huhu..baru terasa nak update blog. kesian kt follower aku, mesti bosan kan...gagaga...
mintak maaf la banyak2 ye, di kala cuti sem ni aku mmg susah nak cari port Wifi, dan aku dah ambil inisiatif untuk ke restoran Aliff kat Uda (berdekatan Angsana) untuk mengONLINEkan diri ke alam maya...

waktu aku menaip post ni, aku sedang sibuk meng'download' tv-series CHUCK, dan ini yang mengisi waktu kekosongan aku masa minggu kedua dan ketiga cuti sem aku. memang best cite ni, tambah lagi ngan cewek2 manis. gagaga...terutama sekali heroin dia yang bernama Yvonne Strahovski aka Sarah Walker. memang kalah cewek pujaan aku lagi satu iaitu camilla belle...sory yunk! hahaha





cik sarah walker (cumey siot ..T_T)

aku agak kecewa sikit sebab season4 aq xde full episode, naseb baek la pihak yang menyediakan Wifi ni (aliif staff) dah upgrade depa punya connection, dapat la download laju sikit. tahniah kepada mereka. :P

bila dah start tengok, aku memang tak boleh stop, humor dan conflict dalam series ni memang buat aku tak nak berganjak dari depan laptop,huhu, sampai cycle hidup aku da pun berubah, siang tido malam laan 'CHUCK" ni (penulis dalam proses membaik pulih cycle hidup beliau)

kalau you all nak tau cite ni pasal pe, you all tengok la sendiri, mana yang dah tau tu senyap2 je la yek. tak payah bising2. gagaga...

maybe series ni dah ada keluar kat estro channel 701 axn, tapi tak la sume episode, aku ada sume season, tapi malang season 1 dan 2 hilang atas masalah2 teknikal external hard disk aku, nasib baek season 3 dan 4 semapt diselamatkan dan dalam proses up to date.






Comments
0 Comments

0 berkata-kata:

Busuk Widget

Jom Chat..!!

Blog Ping