Saturday 3 July 2010

...percubaan menyelamat...

location: atas katil, depan laptop, rumah flat, permatang pauh, penang...
mood: ting tong...!



hah...ini yang paling aku suka...agak minat jugak lah,

PERCUBAAN MENYELAMATKAN RUMAH TANGGA


salah seorang sahabat aku, Kamal Fitri,



yang suapkan aku uh la SAHABAT aku yang terbaek...! masa ni kt CIQ , prepare untuk majlis makan VIP yang bermesyuarat kat sana, masa ini dia pun tengah frust, tapi dia ni happy go lucky, luka di hati pun pendam je...aku salute kat sahabat aku yang seorang ni,

OK...! lupakan pasal CIQ dan kejadah yang laen...!

fokus aku kali ini ialah aku sedang cuba untuk menyelamatkan Rumah tangga sahabat aku ni,

-sebab ape.....

sebab aku tak mahu depa ni dok merana lagi,

tak sanggup aku, masuk ini dah tiga kali dia asyik merana kerana cinta, wahai KAMAL oi,,,

sudah la tuuu... dulu punya la bahagia aku tengok ang pa berdua,,, aku lah yang jadi photographer time ang pa dilamar dan dilamar, walaupun time tu rumah tangga aku pun tengah bergolak, tapi sahabat aku utamakan...




haa...! tengok...!
terbaik tak gambar yang aku 'snap' ni...?


time ni yang aku cuma harapkan yang Panjang a.k.a Kamal dapat ubat hati dia yang luka bila dah jumpa Emma ni, aku tengok depa ni memang sesuai,, macam pinang dibelah dua, huhuhu...
tu je harapan aku, tapi sedangkan lidah lagi tergigit, ini kan pula makan dalam mulut...ye tak?

banyak lagi gambar yang aku snap... tapi xpayah la aku upload banyak, cukup la ye...hehe


time aku tengah taip post ni, time ini lah mereka ini tengah bergolak, aku mula malas nak masuk campur,tapi dengan sebab yang da tertulis kat atas itu, aku mestikan juga, huh!

dengan mengambil statement dari kedua-dua belah pihak (macam polis lah pula), aku cuba open table, tapi aku cuba nasihatkan sahabat aku si Panjang ni, sebab beliau ini suka pendam, dan luahkan dengan lukakan badan dia sendiri, aduh, MAAF YE SAHABAT, kalau statement ni buat ang terasa_

dengan sedaya upaya memujuk, menyiast, menasihat, tanpa jemu, aku tetap teruskan, jangan sampai ada yang buat kerja gila ataupun cuba memutuskan hubungan ini, aku nak mereka terus terjalin, kecualilah kalau keadaan sudah meruncing, itu memang di luar batasan aku sebab -

-KALAU DAH BUKAN JODOH, NASI DALAM MULUT PUN ORANG BOLEH KEBAS LAGI-


jadi kepada yang berkenaan, harap2 kamu berdua berbaik lah ye...tolong la...
aku harapkan sangat kamu semua tak berpisah, cam ne plan kita nak buat DOUBLE WEDDING...kan3...?

huhu...

So, jangan ikut emosi, ikut akal ok. Ikut hati pun jangan, nanti mati, huhu.

aku rasa ini sesuai untuk you all,,, macam tak berguna tapi untuk hiburkan hati k...:)



Comments
0 Comments

0 berkata-kata:

Busuk Widget

Jom Chat..!!

Blog Ping