Saturday 31 July 2010

_NAIKTARAF_



yiihaaa...!!!

da lame aq xupdate blog kecayangan akuh ni, masa ni lappy yang beroperasi sudah pun dinaik taraf prestasi beliau dengan penambahan 2GB RAM dengan 1GB RAM yg sedia ada,bermakna aq da ada 3GB RAM DDR2, WAH!! aq suka ini, mmg puas hati,

penambahan ini aku wat dekat PISA (Penang International Sports Arena) sempena berlangsungnya PC FAIR 2010 yang tengah meletup di Malaysia..

masa ini jugakla pecah nye rekod aku selama setahun aku duk kat penang ni, aku menjejakan kaki ke bahagian Pulau buat kali pertama , agak terkejut partner2 aq yang ikut sekali mase tuh,

bukan apa, xde sape nak ajak aku pi pulau, so aku pun malas nak pikir, ada jugak kakak ku ajak, tapi xde masa, apa aku ley buat...

masih aku ingat kul berapa aku masuk ke jambatan Pulau Pinang tu, dalam pukul 5.49 petang waktu Malaysia, hihi, dan tiba kat PISA dalam pkul 6.19, bukan apa, kenangan kot seumur hidup, lu apa tawu, hihi...


penat aku mengusung LAPPY kesayangan aku nih sekitar P.I.S.A, penuh dengan Kaum Cina, biasa lah, da tempat dia,,

masa aku mengUSHA harga RAM, mmg tertelan air liur aku dibuat nyer, lau boleh nak tertelan sekali HALKUM ni, sebab harga yang ditetapkan masih sama dengan harga kat luar, tapi apakan daya, da la datang jauh2, dari aku xbawa balik apa2 baik aku pasang jew, demi lappy kesayangan ni, harap ko tak akan meragam lagi pas ni ye sayang, :)


oleh kerana si makhluk hijau a.k.a SHREK pun mengirim Internet security KASPERSKY, aku pun nak join sekali, (da la rembat yg 3users punye, nak la jugak kn, hihi,)dan terprotect lah lappy ku sekarang, ALHAMDULILLAH...:)


tapi malang nasib, sebab Xsempat nak ambil gambar kenangan masa kt pulau -.-", seriusly masa tuh tengah kelam kabut gila, mmg da plan, tapi partner2 aku (HAFIZ N WAN ABE) mula kelam kabut bila xcukup duit nak beli KASPERSKY selepas beli untuk SHREK, aku da xboleh wat ape2 sebab dah pun kering lepas upgrade my honeybee, hehe...(tapi akhirnye dapat gak beli sepas korek dan korek duit dari saku2 mereka, ^^)

selpas sampai ke rumah, aku pun xbuang masa lgi melaksanakan...

-bentang katil,
-on lappy,
- transfer fail dalam 2nd hard disk,
-format lappy,
-mandi,
-solat isyak...

then aku terus setting aa yg patot, mmg puas hati bila dah upgrade...hihi...


cAyang ko lappy...^^


Comments
0 Comments

0 berkata-kata:

Busuk Widget

Jom Chat..!!

Blog Ping