Wednesday 23 May 2012

Joining GUSHCLOUD to make money! In USD!!:)

gushcloud-buat-duit

 

Apa itu GUSHCLOUD? Aku baru je join Gushcloud ni minggu lepas. tapi earning tak ada lah banyak mana pun sebab kerja yang ditawarkan tak banyak. Yang banyak tu cuma kontest entah apa-apa je. Promote sapa ntah. Buka familiar pun.

Gushcloud ni menawarkan bayaran dalam bentuk USD dan ini bermakna jika ditukarkan ke dalam mata wang Malaysia tentunya ia lebih 3 kali ganda. Lepas anda dah earn USD20 dan ke atas, anda dah boleh cashout melalui PayPal ataupun iBanking account. Untuk karma points pula, korang boleh redeem hadiah-hadiah menarik seperti ipad, Blackberry, percutian dan macam-macam lagi.

e

Ala, baru sikit je pun nak promote sekarang. Sikit-sikit pun jadilah. Lama-lama Cashout jugak kan! Ianya senang dan mudah. Hanya Gushing kerja yang ditawarkan dimana-mana laman sosial yang anda layari samaada facebook atau Twitter dan anda akan dibayar mengikut harga yang ditawarkan oleh majikan. Klik dan klik je pun. Nak daftar pun senang dan mudah. Hanya ke Gushcloud.com dan sign in melalui facebook atau Twitter anda.

So apa lagi jomlah join!!!

KLIK SINI

Dan ini ada tutorial untuk anda mengenai Gushcloud.

notakakicagu: kumpul banyak2 buat kahwin! kan Cik Pelangi. ;)

Comments
0 Comments

0 berkata-kata:

Busuk Widget

Jom Chat..!!

Blog Ping