Friday 25 May 2012

Suri,anak Tom Cruise yang lebih matang dari usia.

 

Siapa yang tak kenal Tom Cruise, pelakon kacak yang dari dulu hingga sekarang menjadi pujaan ramai wanita (phuii) dan isteri beliau, Katie Holmes yang cantik jelita menjadi idaman setiap lelaki serta kaki hidung belang (haak phuii). Jadi dengan gandingan kacak dan jelita ini pastinya memberi ‘output’ yang tak kurang hebat.

suri-cruise


Suri, anak kepada gandingan si kacak dan si jelita juga mewarisi kejelitaan ibu beliau. Gambar yang dipaparkan diambil ketika Suri dan ibunya berjalan keluar dari sebuah kedai makan dengan membawa secawan kopi (minuman yang asing bagi kanak-kanak seusia beliau)

suri 2


Kanak-kanak ini dikatakan mempunyai citarasa fesyen yang cukup tinggi dan penampilannya dilihat melangkaui usia sebenar. Beliau kelihatan 10 tahun lebih matang dari usia sebenar beliau iaini 6 tahun pabila mengenakan sedikit gincu di bibir mulusnya. Dan apa yang membezakannya ialah anak patung yang sering menjadi peneman beliau kemana saja beliau pergi.

notakakicagu: My gosh! Can’t wait to see her next 15 years! I wish my future daughters are more gorgeous than her! *facepalm

sumber!

Comments
2 Comments

2 berkata-kata:

MAY said...

wee..comel gile...

*eh..boleh je nak join segmen tu..hihi..open utk semua bloger..

♥ Cik Pelangi ♥ said...

PASTI COMEL !!!! :) hehe

Busuk Widget

Jom Chat..!!

Blog Ping