Sunday 6 March 2011

Clean break up, I'm totally SINGLE...


Bismillahirrahmanirrahim dan Assalamualaikum...

Haa...tertanya-tanya ampa suma...you all ingat aku break up dengan sape?

Cer teka -cer teka..dengan cik wanie...? cik Buah Pinggang...? dengan mak cik jual kopok lekor dekat foodcourt..? no no no...semua salah belaka.

Sebelum ini aku ada cerita pasal beliau, tapi tidak secara langsung, kami memang dah lama menjalinkan hubungan sejak aku habis SPM dulu kala. Dan dengan segala pahit manis bagai, kami hadapi bersama, kini dengan segala rasminya mengumumkan we got a CLEAN BREAK UP, and I'M TOTALLY SINGLE (AVAILABLE tu tak tahu lagi),

sekadar hiasan...

Sekarang kami sekadar kawan, and we always be, kan cik S...hee
Ini semua berlaku bila malam tadi, cik S menghadapi sedikit masalah dan beliau merujuk pada aku, huyyooo boleh jadi CONSULTANT dah ini (doa tu.. Amiin)

Then dalam masa tuh kami menyentuh sikit pasal hubungan kami yang tergantung dulu, (yang mana pernah baca entry aku dari mula sampai sekarang paham laa...) dan setelah usul bicara, kami bermaafan atas kekhilafan yang pernah kami berdua buat, walau apa pun hubungan ukhwah aku dan family beliau tak kan terputus, beliau ada berkata yang Mummy (bukan mumia k) dah rindu kat aku...yeke..?
HAHA, sabar lah mak (cik) oit, t ceq balik noo...busy la sekarang ini... hee

Cakap pasal girlfriend(s), couple or yang seangkatan dengannya, aku rasa aku masih belum bersedia, cuma aku sekadar menyayangi insan yang rapat dengan aku, dan sayang aku tidak boleh lebih dengan sayangnya aku pada MY WONDERWOMEN,

haa...kenapa WONDERWOMEN'..bukan WONDERWOMAN? hanya segelintir je yang tahu... kan3?

Ok lah, beliau ni Cik S ada suruh aku buat entry pasal beliau, walaupun ia gurauan semata, aku tetap nak buat jugak, biar market BUDAK KECIK yang memang dah tinggi ni lagi tinggi, serius dia memang comel, haa.. da masuk satu pasal dia. haha..

notakakicagu: kepada cik S, i hope you 'll be a gud gurl with a strong soul to survive, I'm always here to give my hands to help you my friend...

from the legendary...
Comments
0 Comments

0 berkata-kata:

Busuk Widget

Jom Chat..!!

Blog Ping