Friday 25 March 2011

I'm down...!


Aku tak tahu nak cakap apa, ok bukan cakap, tapi taip.

Dua tiga ini macam aku dah tak ada semangat. Rasa lost je, tak ada guide nak tolong aku. Tolong aku weyh.
Aku mintak maaf sebab dah lama tak update. Minggu ini baru habis satu program P'CES iaitu MINGUU KEJURUTERAAN AWAM, nanti aku update lah kalau aku dah rasa UP sikit.

http://www.emocutez.com
Bakul baju aku baru je aku kosongkan semalam, penuh dengah baju kotoq, lepas dah siap aku terus buat lab report mana yang bahagian aku belum siapkan. Lepas tuh dating dengan cik buah pinggang serta rakan beliau. Hah, time tulah tibe2 aku terasa penat gila babeng, seyesly aku tak tahu kenapa. Maybe sebab dah all out selama 3hari kot, yela, Selasa dengan rehearsal dan persediaan untuk majlis DEKAN dengan futsal (kalah sial), Rabu dengan segala mala persiapan untuk Majlis DEKAN jugak, entah bila aku nak dapat DEKAN pun aku tak tahu. then Khamis dengan pameran dari pihak luar segala bagai, usung troli makanan macam bangla tepi jalan. Petang tuh jugak aku ada 2 match futsal, mana tak all out, penat semalam pun tak habis lagi...

Dah la, tiba-tiba kredit aku kong. Dengan sapa aku nak mesej malam ini. Nak out jap beli hot tiket.

Bila-bila nanti aku update lagi.

Calo bete..
yang lost

Comments
0 Comments

0 berkata-kata:

Busuk Widget

Jom Chat..!!

Blog Ping