Sunday 27 March 2011

EBS = Encik Bedak Sejuk or Encik Bas Sekolah ...?


Bismillahirrahmanirrahim dan Assalamulaikum...

Sedang aku buat Lab report ECS petang-petang la ni, dengan mata yang kuyu tunggu di sorong bantal yang empuk lagi sedap dipeluk sambil memikirkan idea untuk entry kali ini...

Aku teringat di akhir tahun lepas , tika aku sedang sibuk melayan karenah ibu-bapa serta anak-anak yang nak beli buku-buku sekolah dekat Sekolah Kebangsaan Taman Perling (kalau tak silap), masa tuh aku just amik part time untuk tolong pakcik aku menjual buku sementara tunggu nak naik semester 4.

Ok, that time tengah aku sedang mengira jumlah harga buku-buku anak seorang makcik ini, then anak dia yang agak tua menegur,

'abang, adik saya kata muka abang macam dalam GENG BAS SEKOLAH" (sambil adik beliau tersipu-sipu malu macam nak kena cium)

Omak beliau berdua ni pun dah nak ketawa, sampai aku yang tengah sibuk mengira ini pun dah salah tertekan calculator. Yang kazen aku sorang lagi dah mula nak terbahak dengar si kecik tuh cakap macam tuh, malu doee...
http://www.emocutez.comhttp://www.emocutez.com

What the heel, aku yang ada astro ini pun tak pernah tengok cerita yang kurang matang tuh, dan sampai sekarang aku masih teringat mana satu watak yang serupa dengan aku....

Aku try lah google kat web then maybe yang ni kot,

Mat a.k.a pemandu bus sekolah tersebut,

Dem it, tapi aku tak kesah la, budak-budak punya imaginasi kan, kalau dah obses macam anak sedara aku, yang tak habis menjerit GBS..! GBS...! and what so ever. Itu biasa lah, Budak-budak, macam lah you all yang laki tak terjerit KAMEE-KAMEE HAA (yang laki) dan DENGAN KUASA BULAN, AKU AKAN MENGHUKUM MU (yang perempuan) masa budak2...kan3?

http://www.emocutez.com

nota kaki cagu: EBS still stands for ENCIK BEDAK SEJUK, bukan ENCIK BUS-IKAL SEKOLAH ok...

yang terkena,



Comments
0 Comments

0 berkata-kata:

Busuk Widget

Jom Chat..!!

Blog Ping