Thursday 10 March 2011

Nak jugak...! :'(

Bismillahirrahmanirrahim dan Assalamualaikum...

Baru dua tiga hari lepas aku call akak aku, tanye kabo. bual-bual dengar cite beliau dan suami beliau dah beli HANDPHONE baru... Ok, Aku dah mula rasa s0mething, tibe-tibe aku rasa panas je handphone aku ni. tak tahu lak kenapa,

Akak aku dah beli nokia E5, dan suami beliau aku tak tahu ape


Tapi Nokia jugak lah, EXPRESS MUSIC KOT...

Aku tak berapa kesah sebab depa memang perlukan HP baru akibat HP depa memang dah tahap boleh baling hanjing.

Tapi, semalam, aku call pulak ayahanda dan bonda tercinta di kampung...

dengar cite ayah aku dah beli sofa baru. Jati lagi kot. seyes shopping sakan family aku, dan kali ini dah buat aku lagi terasa, touch skrin tuuuh... ayah aku pulak tukaq HP..


Waduh pak, gawat ni pak, semua nya ahli keluarga bapak sudah tukar HP nya pak, kok gi mana sih...?
http://www.emocutez.com

Guwa memang tak puas hati. semalam jugak aku call abang aku, then dia kata HP lama dia pun hilang, dalam hati aku berkata-kata yang mesti beliau pun nak beli HP lagi lepas ini..

Arghh! Tak boleh jadi, ini dah kritikal.
http://www.emocutez.com

Guwa tengok HP guwa...


Hp guwa tengok guwa balik...

NAITE -apa lu tengok-tengok...?

AKU -lu xde buat onar sama guwa kan?

NAITE -mana ade..? lu tuan guwa...segala apa yang lu mintak wa bgi woo...

AKU - fine...tapi wa nak mintak satu,

NAITE -apa dia..? jangan nak trade in guwa sudah...

AKU - lu rela kne madu...? dengan I-phone...?

NAITE -lu biar betol...? nak topup kredit pun kena ikat perut...

AKU -haisshhh...ade gak yang kne trade in kang,....

NAITE -opss...sory boss...wa tak kesah...janji lu jgn trade in guwa...

AKU - yelaaa...wa tgah cari madu luu ni...tapi lambat sikit kot...

NAITE - wa memang sayang lu la bos...

AKU - i'm not a gay demn it...

NAITE - ???

http://www.emocutez.com
Guwa dah pernah madukan NAITE ni dengan SE W350i guwa yang cam haram dulu...seyes shit...Spec yang entah apa-apa sampai aku terpaksa tukaq housing dia berapa kali, aku jugak yang salah sebab salah pilih. ini semua salah nyonya tua tuh jugak...demn it...

notakakicagu: guwa nak tunggu ipad phone...amacam...leh update blog dimana-mana...kan cik buah pinggang...:P


from the legendary

Comments
0 Comments

0 berkata-kata:

Busuk Widget

Jom Chat..!!

Blog Ping