Thursday 3 March 2011

futsal addict...! These tricks was AWESOME dude...!

Assalamualaikum...

Malam tadi dok syok-syok menikmati kebab daging dengan cik buah pinggang dekat taman lepas jalan-jalan dekat UPTOWN PERDA, salah seorang mamat dari EXCO P'CES call aku, ajak main futsal ini pagi, tapi aku kata aku tak sure lagi sebab kena tanya team aku dulu.

Then sampai pagi ini aku tak cakap lagi dengan depa maybe depa pun tak nak main kot, so cancel itu game, mentang-mentang dah banyak invitation dari luar mahupun dalam.
----

Aku ni tak ada lah power sangat main futsal, setakat nak OLE sorang dua sekali gus tu boleh lah, dah pernah try dekat team yang jemput kami semalam. (gila riak) tapi serius aku tak tipu. Jadi dalam entry sebelum ini aku ada kata yang aku nak upgrade prestasi kaki dan skill aku dalam futsal, then aku pun search kat Youtube tentang tricks yang boleh aku pratikkan.

So aku dah jumpa, serius AWESOME dude...! moh tengok video ini, thanks to FALCAO sebab ajaq aku skill ang,


haa, da tengok...? bila nak main futsal lagi ini...........

Kaki aku dah mula gatal, tapi duit pulak masalah nak pi main, atoi....main dalam rumah pun jadilah...

notakakifutsal: MU main kotoq dengan CHELSEA tu ari, sebab tu reff berat sebalah...
http://www.emocutez.com
yang berhormat,
Comments
0 Comments

0 berkata-kata:

Busuk Widget

Jom Chat..!!

Blog Ping