Sunday 30 October 2011

Segmen Cik Bunny : Jom Blogwalking!


Fiuhh! Lupa pulak hari ini aku tak post apa-apa kat blog, baru je edit blog Cik Pelangi yang semakin hari semakin HOT! Arghh! Panas2…Yang penting aku tak nak cite tu semua dulu. Maybe aku blogger yang lembab sikit bab segmen2 ni gara-gara kuota P1 yang dah habis berkurun lama(membebel lak aku).

hsTnQc1319680625Tadi aku tengok Shoutbox, Cik Bunny tuan empunya segmen kat atas ajak aku join. So sebagai entry pertama hari ini, aku join la jugak. Macam biasa klik pada banner kalau nak join ( mesti ramai yang dah join ==”).

Segmen ini baik sebelum: 20.11.2011 (baik punya tarikh!)
So Peeps, Happy blogging!

notakakicagu: aku tak da idea nak post hari ini. gara-gara bau masam semalam masih melekat dalam lobang idung! 


Comments
0 Comments

0 berkata-kata:

Busuk Widget

Jom Chat..!!

Blog Ping