Saturday 22 January 2011

CONTEST AKU, DIA & KAMOO! by unguisme.

LOCATION : depan Lappy, pangsapuri Idaman, Taman Pauh, Permatang Pauh , Pulau Pinang.
Time : 19.27 Waktu Malaysia

Bismillahirrahmanirrahim,

As salam 1 Malaysia buat semua pembaca Blog EBS sekalian, hari ini, bersamaan dengan hari Sabtu banyak hal yang berlaku. kalau boleh nak update buat entry satu, tapi xpayah lah, wat semak je, bermula dengan tayar moto yang buat hal masa nak pergi meeting dengan exco-exco P'CES dekat kampus,dan kedai yang jual rangka ayam faberet leh tak bukak pulak...terpakse beli kat kedai laen tul ilangkan ngidam nih...huhu

++++


Kali ini EBS nak menyertai salah satu contest terbaru iaitu




dan ini merupakan contest kedua selepas CONTEST PIC HITAM PUTIH paling COOL dan tak lupa juga kepada cik ARFISYA yang comel lagi cantik (bodek la tuh) kerana meng'TAG' EBS untuk menyertai contest baru ni.

contest ini dianjurkan oleh cik unguisme(tekan sini untuk mengetahui lebih lanjut) yang sweet dan baik hati (bodek lagiii =..=")

Ok, terus ke agenda seterusnya..


Ok cik unguisme,
ni gambar yang EBS maksudkan,

Gambar ni disnap sebelum EBS terjatuh depan budak-budak junior, konon masa tuh nak cover macho http://www.emocutez.com depan they all, tapi disebabkan meja kerusi study tersebut tak dapat menampung berat, akhirnya tumbang jua, seyes malu gile,http://www.emocutez.com sampai sekarang budak-budak tu pandang sinis kat EBS, huahuahua... gila kelakar, rakan-rakan EBS apatah lagi, menganjing tak habis-habis, tapi EBS control dengan ayu dan machonya...agaggaa

...EBS ... HAZIQ...SHREK @ MAT IJAU...

itulah diantara mereka yang paling banyak menganjing EBS selepas jatuh depan budak-budak junior. Mereka juga housemate EBS. Masing-masing merupakan Civil Engineering Student di UiTMPP.

Maybe itu je kot storyline gambar ni,

tagged bloggers:

cik yuyu

nota kaki: pada cik unguisme, arap-arap anda berkenan lah yee... :D


Comments
1 Comments

1 berkata-kata:

budak ciput said...

ok EBS.. ipa dh dpt penyertaan awak.. tQ

Busuk Widget

Jom Chat..!!

Blog Ping