Monday 14 March 2011

3-D view of Kaabah Software buat aku teruja


sekadar hiasan - pandangan Kaabah dari satelit.

Bismillahrrahmanirrahim dan Assalamualaikum

Sedang aku mencari gambar Kaabah yang merupakan kiblat bagi seluruh umat Islam di dunia untuk aku jadikan wallpaper desktop aku, aku terjumpa satu blog ISLAM PROHIBITS EVERY KIND OF TERROR.

Nak follow tapi widget follow depa tak letak, then aku teruskan mengusha blog tuh tak terlihat pulak post entry masa tuh ialah Watch 3D View of Kaaba - Makkah.

Bila dah perasan, dia ada sediakan satu software yang boleh kita view Kaabah ini secara 3-D. Seriusly AWESOME. Subhanallah. Pada you all yang nak cuba boleh download dengan menekan


Software ini free dan tak dikenakan sebarang bayaran. Tahniah kepada yang sudi menyediakan presentation yang bermakna untuk seluruh umat Islam diseluruh dunia. Dengan menggunakan kepakaran kepada jalan yang benar demi menegakkan nama Allah di muka Bumi ciptaan-Nya.

ini hasil dari printscreen.

Bila you all dah download terus open dan you all boleh zoom in or out, scroll ke kiri dan kanan, tukar language, serta yang paling menarik jadikan ia screensaver! Totally amazing. Terima kasih banyak-banyak pada pereka software ini, moga beliau serta krew dirahmati Allah s.w.t hendaknya. :)

Notakakicagu: Pandanglah wajah ibubapa, Kaabah,dan Al-Quran, kan dapat pahala. :)

yang tidak sempurna

Comments
1 Comments

1 berkata-kata:

Busuk Widget

Jom Chat..!!

Blog Ping