Sunday 8 May 2011

Entry khas untuk yang bergelar IBU.

Selalu kita dengar, Syurga terletak di telapak kaki ibu. Yup betul. Dan aku rasa dah banyak kali aku buat entry pasal emak aku ini.

Tapi kali ini bukan sebab beliau nangis lagi, takkan you all tak tahu hari ibu kan, so kali ini pasal tu lah aku nak post walaupun you all rasa dah muak dengan entry sama yang beriban kala ini.
==========================


Hah, senang je pakai snipping tools, ta payah aku copy lagi...


First aku nak sedekahkan al-Fatihah buat arwah ibu aku yang tersayang yang telah meninggal kami sekeluarga 17 tahun lampau akibat sakit barah ( maaf aku tak mention dalam entry ni).

gambar ini masa beliau dan abah aku hantar aku pi stesen larkin, cian penat, pas kenduri kahwin abang aku ni...

Second, beliau ini da 16 tahun menjaga aku dengan penuh kesabaran, dengan tabah, dan beliau memang Super MAMA laa... sebab tu aku gelarkan beliau my WONDERWOMAN... :D Thanks emak... !!
Third, yang ini tak tersenarai pulak dalam status FACEBOOK aku kat atas tuh, sorry sis, fyi ladies n gents ini lah satu-satunya kakak aku dalam dunia. The one and only. And beliau dah pun ada dua anak yang nakal lagi comel lote dan insyaAllah mereka ini akan jadi anak yang berguna. Harap sis dapat jaga mereka yang baik nakal ini dengan sabar dan tabah ye, Awok tumpang cium je... XD



Fouth, tak lupa juga pada sesiapa yang bakal jadi ibu kepada anak-anak aku. Aku tak tahu siapa sebab aku masih dalam kategori single, yes ladies, STILL SINGLE, sebab itu aku letak female avatar default pic ini. Pada my jiwahati wannabe, walau ku tak tahu di mana dikau berada, selamat hari ibu ye.. hak3...

Ok lah, ingat ye guys, treat them like they treat you when you still crawl... Kalau depa suh tuh jangan nak mengeluh, terus tukar niat dan ikhlaskan hati. :)

Rasa macam dah panjang je entry ini, Hah layan pulak video ini. Love it...
http://www.emocutez.com

Comments
3 Comments

3 berkata-kata:

SiS NaD said...

SaLaM...

aL-FaTiHaH JuGak BuaT aRWaH iBu anDa... aPa2 PuN, JaDiLah aNaK YaNG TeRBaiK... (^_____^)V

[k]o{q}i[n] said...

sweet...

mykhalis said...

heheh.. mesti ramai awek tak sabar nak isi gamabr di ruangan kosong tue..wahahha

Busuk Widget

Jom Chat..!!

Blog Ping