Monday 11 April 2011

Cokelat ini buat aku rindukan arwah... :')

Masa ini aku baru lepas siapkan report ECG. Mata memang dah mula memberat, tilam dan bantal dah mula memanggil. Tapi aku still nak update lagi satu post, nak topup balik entry yang dah lama tak update.
====

Ok, masa aku dengan kawan aku keluar pergi photostat kertas graph for our reports. Aku ternampak satu balang berisi satu benda common yang aku selalu makan masa kecik-kecik dulu.

Denga serta-merta aku teringatkan arwah abang long aku. Sebab angah aku pernah cerita, aku memang gilakan cokelat masa kecik-kecik dulu, macam lah you all pun tak. Seriusly, i miss him a lot, Menurut angah,tika tu aku lah yang mula-mula berlari terkedek-kedek nak mintak dukung dengan arwah sambil merengek mintak cokelat bebola ni kat arwah bila arwah balik dari pengajian dan yang paling aku terharu, setiap apa yang aku mintak, memang arwah bagi.


Ya Allah, Kau lindungi dan rahmatilah roh arwah sebagaimana Kau merahmati orang-orang yang Kau kasihi. Amiin.... Al-Fatihah.

notakakicagu: ada lagi cokelat yang aku suka masa kicik-kicik dulu, cokelat syiling tak silap, nanti aku update ok...

yang merindui mu,
Comments
1 Comments

1 berkata-kata:

cik bahulu oren said...

al-fatihah utk arwah.

Busuk Widget

Jom Chat..!!

Blog Ping