Sunday 10 April 2011

Header Baru...! Cool tak?

Bismillahirrahmanirrahim dan Assalamualaikum...

Hah? Apa khabaq hampa suma...sory lah dah lama tak update, aku baru habis 5 tests dalam 3hari dengan prestasi yang turun naik dan itu kite cerita lain kali, tapi kali ini aku update dengan satu pembaharuan. Takkan tak perasan kot. Dah you all mai sini sudah terpampang satu header baru dari aku. Amacam? COOL tak...?

yang lama

http://www.emocutez.com
Satu hari aku buat benda ini taw...(ok itu tipo)...Aku terasa nak tukar header sebab ade seorang hamba Allah a.k.a classmate aku yang mengata bahawa header lama yang berkotak-kotak tu dulu sangat tidak sesuai. Beliau juga seorang BELOOGER dan you all boleh tekan sini untuk ke BELOOG beliau.

Aku mendapat info tentang satu software yang sangat Awesome dan lebih user friendly dari Photoshop. Namanya GIMP (download link) dan ini hasil dari software tersebut. Aku tak berapa suka dengan photoshop sebab ia sangat complicated compare to GIMP. Bukan hanya GIMP yang aku gunakan. Tapi Photoscape serta PICNIK kegemaran juga terlibat dalam pembaharuan ini. (sekema gilee ayat)


Dengan ini, sukacitanya EBS merasmikan official header terbaru untuk beloog yang tak seberapa ini. Harap dengan pembaharuan yang dilaksanakan akan meningkatkan lagi prestasi sekaligus menaikkan nama ENCIK BEDAK SEJUK sdn.bhd setaraf dengan BEN ASHAARI dan yang setaraf dengannya untuk pada masa akan datang.
http://www.emocutez.com
HAHAHA...ayat ta bole blaa...

Oklah, aku ada lagi satu cadangan untuk tukar templates beloog pulak, nak bagi beloog ini lagi simple sesimple beloog tuan hijau a.k.a dausopzi.com sebab web beliau memang superduper COOL la man... you all setuju... tekan like kat bawah tuh...
http://www.emocutez.com

notakakicagu: anda comment, anda memang COOL...!!

tuan tanah,
Comments
3 Comments

3 berkata-kata:

♥sophie♥ said...

okay ! :D heee
likeee

alyana hamdan said...

lawa lorh..
byk nye..picnik gne..photoscape pon gne..hehe..
=)

Unknown said...

wow marvelous!!!kemaihh...

Busuk Widget

Jom Chat..!!

Blog Ping