Friday 15 April 2011

Final exam is just around the SELEKOH MAUT...memang Cool!

http://www.emocutez.com
Bismillahirrahmanirrahim dan Assalamualaikum...

Hello ladies and gentlemen, fyi, 4th semester final exam aku dah berada betul-betul kat corner, bukan ABC or Osman corner (lebih kurang la..). Dan ini bermakna aku juga umpama seperti telur di hujung gading gajah. Kalau belalai gajah panjang aku tak kesah, boleh dia sambut lagi telur tuh (kalau dia terer), kalau pendek memang kena lenyek dengan tapak kaki dia yang sebesar penutup tong sampah.

yang laboratory tak ade final, tapi markah tetap markah...=="


Ok, sebelum aku mula melalut, sekarang sudahpun 15 - 04 - 2011. Dan aku ada lagi (counting 1, 2, 3, 4, 5, 6...) OK! kurang dari 6 hari lagi untuk final exam. Seperti yang aku dah habaq mai kat ampa suma dalam entry ini untuk capai target aku, aku kena pulun habeh. Maknanya dunia blog aku terpaksa lupakan sekejap. Tapi ini tak bermakna aku tak online dan aku akan terus blogwalking. Aku akan cari info-info yang cambest dan COOL untuk share dengan you all then aku akan post bila aku dah habis final nanti, OK kanak-kanak....!!! hee
http://www.emocutez.com
You all kalau sayang aku dan blog ini (kalau lah), doa-doakan lah aku dapat capai target above 3.40... its sound ridiculous but that's my target. Aku kena mula dari bawah dulu, aku ini bukannya pandai cam ampa, huk3. Untuk hari ini, aku nak relax kejap, header untuk cik sarah orked baru je aku siapkan, kini header untuk cik fatien aleya pulak sedang dalam proses, gambar dah cari, tapi aku masih tak dapat lagi tagline untuk header beliau, erm,...takpe2...kalau dua2 dah siap, aku upload dalam masa terdekat ini k guys.

Struggle for Pleasure
http://www.emocutez.com
yang sedang berusaha,
Comments
2 Comments

2 berkata-kata:

SiS NaD said...

GuD LuCK 4 uR FiNal eXaM... (^_____^)V

aNis sHazLiN said...

hoho..same ar...final dah dekat.... samela kite berusahe! best of luck! :)

Busuk Widget

Jom Chat..!!

Blog Ping