Wednesday 16 November 2011

EPIC! Sejarah Permainan Video: Call Of Duty. [VIDEO]

 

Call-of-Duty-Modern-Warfare-3-2224   VS      Battlefield-3-image

Selain Battlefield, Call of Duty juga merupakan permainan video bergenre kan shooting dan mempunyai sejarahnya tersendiri. Aku juga antara peminat setia permainan video ini. Atas permintaan admin Citeje.com yang jugak peminat COD, aku update kan jugak.

Bak kata beliau, story line nya lebih panjang dan dramatik. Di mana ada plot dan mission yang begitu WIN bagi aku. Tak seperti Battlefield yang hanya best dimainkan di dunia ONLINE. Dengan grafik yang tidak kurang hebat, story line yang panjang dan membuatkan pemain berpeluh-peluh memegang keyboard dan mouse [Macam da pernah rasa je]

Call_of_Duty_Cover

Call of Duty (1)

call-of-duty-world-at-war-

Call of Duty: World at War

call_of_duty_4_modern_warfare_2-1

Call of Duty 4: Modern Warfare

Antara game COD, aku dah main COD 2 dan COD: Modern Warfare. Modern Warfare 2 belum sempat merasa gara-gara spekulasi laptop yang macam harem. Bak kata entry terdahulu,kurang-kurang APES menjadi playground aku untuk bermain permainan video yang bergrafik tinggi.

img_27693_call-of-duty-modern-warfare-3-tango-down-multiplayer-trailer

Print Screen dari gameplay Modern Warfare 3.

Baru-baru ni Call Of Duty: Modern Warfare 3 menjadi taruhan Activision untuk bersaing dengan Battlefield 3. Dan you all boleh tengok di entry ini sebab aku dah lama post. heee…

 

Untuk lebih lanjut mengenai listing Call of Duty >>> Wiki

notakaicagu: video di atas berdurasi 45.01 min, lebih baik download je sapa yang pakai IDM tu… auto kan? heee peace!

Comments
0 Comments

0 berkata-kata:

Busuk Widget

Jom Chat..!!

Blog Ping