Monday 21 February 2011

Emak...jangan lah nangis... :'( [PART 3] - trailer

Bismillahirrahmanirrahim dan Assalamualaikum...

Dua hari tak online rase macam 2tahun duduk dalam tempurung, La ni aku baru je sampai dari JB, sambil-sambil basuh baju aku pun ngadap lappy, dan aku dah decide tak pergi dua kelas hari ini. ECS n ECM, gila kau..penat semalam tak habis lagi, apa ingat dalam bus aku bleh tidoq lena...? jangan harap, kena ada bantal pelok hidup baru aku bleh tidoq lena...hahaa...

Dalam minggu ini aku akan menghadapi 6 test,( 2 lab dan 4 lecture) dan meybe aku tak update blog kot dalam waktu terdekat ini, sebab test ini 4 hari berturut-turut dan aku dah lah tak pergi kelas,sekarang ini, huhu, banyak ilmu yang tertinggal dah..relax2... dan aku akan sekadar blogwalking, folo blogger lain, agak lah...tengok lah macam mana nanti.

Dan nantikan Emak...Janganlah nangis part 3, sebab aku nak ceritakan apa sebenarnya yang terjadi masa majlis perkahwinan abang aku, nak update sekarang kondisi fizikal dan mental agak exhausted sikit, eh bukan sikit, tapi banyakkkk...sorry sebab aku letak tajuk can tuh...hee...xde idea dah ni...sorry
http://www.emocutez.com

Ini aku sediakan photoshot raja sehari merangkap abang dan isteri beliau... :D


entah apa lah yg abg aku tengok tuh... =="


raja sehari bersama ayah dan bonda
(aku tak tahu kenapa aku suka gambar ni...:D)


Haa,,,cukuplah, nak letak semua memang penuh satu entry, gambar-gambar kat atas ini adalah original version k, tak edit lagi, hee...

Nanti-nanti aku upload gambar lain. seyes banyak. sebab aku yang jadi photographer mempelai dua ekor ini...hik3...

nota kaki: antara aku dan abang aku, sapa yang lagi hensem, cakap,cakap...hahahah... =..="
http://www.emocutez.com

Comments
2 Comments

2 berkata-kata:

Nurul Atiqah said...

ingat ape pesanan makcik..

ngehee~ ^^

Nur Haslinda said...

sanggup balek utk mak tercinte even jaoh. how sweet ~ hehe btw congrates for ur abg ((;

Busuk Widget

Jom Chat..!!

Blog Ping