Friday 25 February 2011

Pressure over limit...

Bismillahirrahmanirrahim dan Assalamualaikum...

Minggu ni minggu test, aku dah mention dalam entry yang lepas yang aku tak kan update blog ini, tapi bila tengok yang lain update, buat aku makin jeles, tu yang aku update...sighh..

Dalam minggu ini aku rasa pressure makin meningkat, gara-gara test yang berlambak, kepala otak makin serabut, ditambah lagi dengan sakit gigi. Pergghh...yang ini aku tak boleh layan, serius aku bleh jadi bad mood gara-gara sakit gigi. Nasib baek cik "buah pinggang" aku bagi ubat sakit gigi, jikalau tidak dah lame aku gigit housemate-housemate aku ini. grr..


Sakit gigi sebab aku dah makin besar(kot) dan ini gigi bongsu, so maknenya aku dah tak boleh membesar lagi, macam mana aku nak jadi lagi tinggi, ahhh...sudah, pendek2 pun handsome juga pe, kan2...(perasan)

Pressure sebab sakit gigi dan unnumbered tests, sampai ade lecturer cakap aku tengah datang bulan...hampeh tol...dah tension kot...mana muka tak kelat...tapi kan, cik buah pinggang aku selalu gak pesan jangan buat muka tempeyek pagi-pagi, walaupun tempeyek sedap dimakan, tapi masih lagi buat aku sakit gigi. dengan kacang dok terselit kat celah-celah gigi. Nak buang dia, perghh...lu pikiq la sendiri....

Tak lama lagi dah minggu FKA dan masih dalam proses kelulusan, aku tak banyak kerja sangat, tapi aku maybe akan jadi pengarah program untuk OPKIM tak lama lagi, haa..lagi pressure aku...Tak pernah-pernah jadi pengarah program, tup2 terus kena pegang amanah, tapi tak pe, pengalaman kot, bila lagi kan...harap-harap dengan sokongan ahli-ahli P'CES lain aku boleh control semua ini... aMiin...

Dan berapa hari lepas aku, ada check power rabun aku, waaa...dah makin meningkat, dari 150, 200, sebelah lagi 225, mak aii...tapi tak tahu lah sebab aku tak cukup tidur ke apa kan. Then aku buat keputusan buat lens baru, bingkai save, dengan multi coated lens berharga rm90, aku laburkan jugak duit aku, serius sedih, makin nak save makin banyak aku labur, sabaq-sabaq, kalau aku tak tukar lens maka agak susah aku nak study, walaupun aku memang tak suka pakai spec. tapi aku kena tukar jugak sebab dah calar-balar, yelah, aku ni lasak, mana tak calar, kikiki...

Ok lah, aku nak pi mandi dan sambung study... wish me luck babe...nanti aku update lagi...

Assalamualaikum...

NOTAKAKIBERPANTUNTANGAN :

anak kambing pulang petang,
disergah anjing tepi perigi,
bila test sudah menjelang,
masa itu lah aku nak sakit gigi

Comments
0 Comments

0 berkata-kata:

Busuk Widget

Jom Chat..!!

Blog Ping