Saturday 12 February 2011

KENAPA aku pilih nama BEDAK SEJUK...(part 1)

Bismillahirrahmanirrahim dan Assalamualaikum...

Tadi dok posted something on SAHABAT BLOGGER wall kat facebook, memang tak pernah tak muncul soalan yang sebegini rupa...


dan juga ada yang ketawa


Ok, memang soalan serta gelak tawa tak pernah lekang bila ada yang ternampak nama commersial ni. Kali ini, aku nak bagi korang jawapan kepada persoalan tersebut. Aku dapat nama ENCIK BEDAK SEJUK ini dari sebuah novel faveret aku...


Ini novel, ala-ala novel remaja, nantikan entry PART2 yang aku akan update tentang sinopsis di bahagian part bedak sejuk tuh k. Sebab aku pun dah lupa bahagian BEDAK SEJUK tuh.


Aku ni bukan lah seperti yang you all anggap penjual, pengilang or pengguna BEDAK SEJUK.


Tapi ada jugak keinginan nak guna sebab muka ni dah naik berjerawat akibat memikirkan kerja dan ASSignments yang berlambak dan tak termasuk masalah-masalah luaran lagi. (betul..tak tipu)

Tapi tuh, bila dah berjerawat, aku biarkan aja, dan tak adalah sampai macam ni... >..<"


So, dah dapat jawapan...? Puas hati tak...?
credit for goggle an facebook

Comments
4 Comments

4 berkata-kata:

ain revival said...

banyak asgnment ng test ugak..
adehh~
sabar jer laa~

gEe said...

sy suke nmer plik. aslkan x melampau. :)

hOhOy :) said...

:angguk ..
faham sudaah :P

Fariz Reza [FR] said...

blog bedak dah kemas bagus!!!

Busuk Widget

Jom Chat..!!

Blog Ping