Sunday 13 February 2011

Kempen: Kami TAK sambut Hari Valentine~


Bismillahirrahmanirrahim dan Assalamualaikum...

Masa tengah blogwalking tadi, tertengok dekat dashboard pasal entry bro BEN, dan entry beliau pasal HEADER BLOG PILIHAN beliau. Dan aku pun terus lah jenguk siapakah gerangan tuan punya header..


haa...ni dia....


Memang stail lah header dia...nak kate header aku memang tak boleh lawan lah dengan dia, sebab aku cuma pandai guna picnik dan photoscape software je...Lantak lah...janji entry tak bosan kan3...?

Usha punya usha, entry bro zaft ni pasal KEMPEN: kami TAK sambut HARI VALETINE~...

yes, sebelum ni aku memang jahil bab-bab ni. Aku pun dulu pernah gak sambut(yeke pernah?) tapi lepas dah tahu hukum-hakam pasal benda alah ni, terus stop. Aku pun malas nak taip panjang-panjang macam bro zaft tuh...hee...

You all paham2 sendiri sudah leh...tak semestinya setahun sekali je kena sambut, memang tak patot pun, tapi bagi kita orang Islam, tiap-tiap hari adalah hari kasih sayang, semakin hari semakin sayang, itu lah yang patot dipupuk dalam diri kita sebenarnya,(ayat alim seh)

Ok lah, dengan ini EBS merasmikan KEMPEN: SAY NO TO VALENTINE DAY dalam blog ni...

credit to zazzle.com.au

NOTA KAKI: Pada yang gatal sangat nak sambut, baik tak payah lah...gatal sangat nak kahwin ye...moh tengok video yang satu ini, TEKAN....
Comments
0 Comments

0 berkata-kata:

Busuk Widget

Jom Chat..!!

Blog Ping